Connect with us

Lifestyle

ZA ZDRAV SAN Ovo radite pola sata prije spavanja, okrepićete se!

Published

on

Ovo je plan koji treba da ispoštujete.

 Nekada san neće da dođe na oči, pa dr Nil Stanli kaže da ako imate ovakvih problema treba pola sata ranije da planirate svoj odlazak u krevet.

1. “Ako ne možete lako da zaspite, imate mnogo obaveza ujutru, preumorni ste, ili jednostavno imate problema da zaspite morate svoje tijelo i um da postavite u fazu priprema za san. Najmanje trideset minuta prije spavanja operite zube i umijte se. To umiruje. Neka ovo postane vaša rutina i ne podcjenjujte moć navika. One su veoma djelotvorne kod rješavanja ovog problema”, kaže dr Stanli za “The Sun”.

2. Uradite potom poslednji zadatak za taj dan – odgovorite na mejl, poruku, namjestite alarm za ujutru..

Napravite listu šta treba da radite narednog dana – to će skratiti pripremu od ranog jutra za najmanje devet minuta.

3. Potom ugasite svjetla, neka ostanu samo ona diskretna u vašem stanu. Umirite atmosferu dvadeset minuta prije spavanja.

4. Petnaest minuta prije spavanja se istuširajte. I to najbolje toplom vodom, jer ćete tako spustiti nivo energije, smirićete se i lakše utonuti u san.

5. Deset minuta prije odlaska na počinak poslednji put ispraznite bešiku.

Istraživanja pokazuju da 42 odsto ljudi ima loš san jer tokom noći ustaju da idu u toalet.

6. Poslednjih pet minuta provedite u tišini. Ležite u svom krevetu bez priče sa partnerom. To će vas uspavati iako se smatra da priča nekada može i da uspava. Udobno se smjestite i odmorite.

Izvor: alo.rs

Popularno