Foto: Srpskainfo/RUNGROJ YONGRIT/EPA

Kad je Instagram prvi put pokrenut prije deset godina, nije bio nimalo sličan Fejsbuku.

Aplikacija je imala jednu svrhu olakšati razmjenu fotografija i uljepšati te slike.

Sad je to lako zaboraviti, ali to je bio relativno nov koncept 2010. godine.

Ajfon je u to vrijeme imao samo tri godine, a većina pametnih telefona je mogla slikati samo fotografije niske rezolucije. Iako su aplikacije kao što su Kamera+ i Hipstamatik popularizovale filtere za fotografije, nisu nudile mnoge karakteristike koje su se tražile na društvenim mrežama.

U međuvremenu, Fejsbuk  je u to vrijeme bio još uvijek daleko od pristojne mobilne aplikacije, a još manje one koja bi dala prioritet dijeljenju fotografija.

Tu je nastupio Instagram, koji je dosadne fotografije učinio zanimljivima, lijepima i jednostavnim za dijeljenje. Zahvaljujući tome, prve sedmice je stekao oko 100.000 korisnika, a uskoro su uslijedili i milioni drugih.

Ostalo nam je već dobro poznato.

Mark Cuckerberg, uvijek spreman prilagoditi se potencijalnim prijetnjama, kupio je aplikaciju Instagram 2012. godine, baš u trenutku kad se aplikacija približila broju od 80 miliona korisnika.

Aplikacija do danas ima više od milijardu korisnika i prošle je godine navodno ostvarila više od 20 milijardi dolara prihoda od oglasa.

Instagram je rastao i rastao, a danas je gotovo neprepoznatljiv, piše Geek.

Fi je i dalje tu, ali tu se sada nalaze i Storiji, Direkt, Šoping, Rils i IGTV.

Takođe, firma je testirala i nova dizajnerska rješenja za homscrin i sakrivanje broja lajkova.

Instagram je možda i dalje samostalan servis, ali nekad jasne linije koje su ga odvajale od Fejsbuka postaju vrlo minorne.

 

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )