Foto: Twitter

Uz 48-voltni blagi hibridni sistem Hiluxovom 2,8-litarskom četverocilindarskom turbodizelskom motoru asistira elektromotor u kućištu mjenjača koji raspolaže sa 16 konjskih snaga i 65 Nm obrtnog momenta.

Kupci u Evropi koji razmišljaju o kupovini Toyotinog pick-up modela Hilux od naredne godine moći će da računaju na poznatu turbodizelsku verziju koja je potpomognuta 48-voltnim blagim hibridnim sistemom uz koji će "Double Cab“ Hilux biti nešto snažniji i štedljiviji.
 
Hilux Hybrid 48V pokreće poznati 2,8-litarski četverocilindarski turbodizelski motor koji raspolaže sa 204 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. S elektromotorom u kućištu mjenjača stiže dodatnih 16 "konja“ i 65 Nm obrtnog momenta, a u Toyoti kažu da će djelimično elektrificiran Hilux "pojačan“ s unaprijeđenim sistemom stop/start u prosjeku trošiti 5 posto manje goriva u odnosu na nehibridnu verziju.
 
Štedljivosti pomaže i podatak da elektromotor može sam pokretati automobil pri izuzetno malim brzinama, a kada automobil stoji turbodizelski motor podešen je da se "vrti“ na samo 600 obrtaja.
 
Daleko od asfalta, Toyotin proslavljeni pick-up će i u blagoj hibridnoj verziji pokazati svoje raskošne mogućnosti uz adekvatne gume i efikasan adaptivni pogon preko obje osovine čiji se rad može prilagođavati sa šest radnih programa. S dodatno zaštićenim električnim komponentama, Hilux se neće ustručavati ni pred vodenim preprekama dubine do 70 centimetara.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )