Foto: x.com/Autocar

Renault Symbioz nastavlja niz koji je započet još prije 60 godina modelom Renault 16 i 40 godina nakon revolucionarnog modela Espace, te nudi novu formu i viziju ugodnog i modernog automobila za porodicu.

Zahvaljujući spoju najboljih osobina Renaultovih modela C-segmenta po pitanju modularnog dizajna, povezivosti i efikasnosti, kao i stručnosti i inteligentnim rješenjima, Symbioz ispunjava najviše standarde za udobnost u vozilu na kratkim i dugim putovanjima. Zbog toga je idealan za različite grupe kupaca. Prije svega, riječ je o automobilu za porodice koje žele više prostora te efikasniji, modularni i savremeni dizajn. Savršen je i za poslovne korisnike koji žele elektrificirati svoju flotu, a opet zadržati ukupne troškove vlasništva na razumnom nivou.
 
Symbioz je izgrađen na proširenoj verziji platforme CMF-B upotrijebljenoj za Clio, Captur (B-segment) i Mégane Conquest (C-segment) te ima dobro uravnotežene proporcije. Čak i njegov zadnji prevjes koji garantuje obilje prostora u prtljažniku pridonosi dobrom toku ukupnog dizajna. Zadnji dio u skladu je sa savremenim i povišenim vodoravnim poklopcem motora i okomitim linijama prednjeg kraja.
 
Pozicioniran je između modela Captur i Austral, a dug je samo 4,41 m te se pridružuje ponudi E-Tech hibridnih modela koja već uključuje modele Mégane Conquest (4,57 m) i Austral (4,51 m) i proširuje ponudu E-Tech električnih modela u kojoj su već prisutni Mégane i Scénic E-Tech electric. Sve je to u skladu sa strategijom Renaulta da ispuni sve zahtjeve kupaca tako što će osmisliti dvostruku ponudu s namjenskim platformama.
 
Symbioz je opremljen je multimedijskim sistemom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama, kao i zatamnjenim panoramskim krovom Solarbay. Verzija Iconic isporučuje se s 29 sistema za pomoć u vožnji nove generacije koji garantuju optimalnu sigurnost i udobnost u vožnji.
 
Zapremina prtljažnika do 624 litre je izuzetno izdašna za automobil ovih dimenzija, dok modularni raspored s kliznom zadnjom klupom koja se preklapa u ravnu podnicu čine Symbioz izuzetno modularnim i upotrebljivim za sve namjene.
 
Da bi se upotpunio dizajn, Symbioz je opremljen velikim 19-inčnim naplatcima u verzijama Esprit Alpine i Iconic. Svi naplatci (18-inčni i 19-inčni) novi su i ekskluzivni za ovaj model. Oštre linije stvaraju dinamičan grafički efekt zbog kojeg točak izgleda kao da se okreće i dok vozilo stoji.
 
Renault Symbioz opremljen je pogonskim sklopom E-Tech hybrid 145. Za tehnologiju punog hibrida E-Tech podneseno je više od 150 patenata. Iskorištavanjem stručnosti Renaulta iz svijeta Formule 1, posebno kad je riječ o prikupljanju i regeneraciji energije kočenja, ona osigurava dinamične i efikasne performanse. Serijsko-paralelna hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 69 kW (94 KS), "pametnim" mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh.
 
Mjenjač ima četiri stepena prijenosa za benzinski motor i dva stepena prijenosa za glavni električni motor. Motor E-Tech full hybrid 145 može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost.
 
Symbioz se uvijek pokreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u potpuno električnom načinu rada do 80% vremena u gradskoj vožnji, pri čemu se postiže ušteda od 40% u odnosu na tradicionalni benzinski motor u istom ciklusu vožnje. Na autocesti, pogonski sklop omogućuje motoru s unutarnjim izgaranjem da direktno pokreće točkove, bez nepotrebne aktivacije električnih motora kao kod konvencionalnih hibridnih sistema. Ova Renaultova tehnologija omogućuje modelu Symbioz optimalnu potrošnju goriva na svim vrstama terena, a u ciklusu vožnje WLTP izračunana je potrošnja od 4,6 litara na 100 km.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )