Foto: Rafal Guz/EPA

Prodaja popularnih Lego kocki skočila je za 14 odsto u prvih šest mjeseci 2020, jer su zbog ograničenja kretanja članovi domaćinstava više vremena provodili igrajući se zajedno kod kuće, saopštila je danas danska kompanija Lego.

Mada je prodaja porasla za 14 procenata u tom periodu, prihod je uvećan za samo 7,0 odsto, na 15,7 milijardi danskih kruna (2,5 milijarde dolara), prenosi Rojters.

Razlika u prihodima i prodaji nastala je zbog toga što su se maloprodavci oslanjali na postojeće zalihe u magacinima kako bi zadovoljili potražnju, jer je Lego zbog pandemije bio prinuđen da privremeno obustavi proizvodnju u Meksiku i Kini.

Povećanjem prodaje putem internet kompanija kompenzuje gubitak prometa u svojih 616 prodavnica širom svijeta koje su u jednom periodu bile zatvorene tokom pandemije.

Gotovo sve njene trgovine su sada ponovo otvorene.

Operativni profit je porastao u prvoj polovini godine za 11 odsto, na 3,9 milijardi kruna, naveo je Lego u saopštenju.

Lego je prošle godine povećao ulaganja u e-trgovinu i u veb sajt svog brenda, gdje se broj posetilaca udvostručio na 100 miliona u prvih šest meseci 2020.


Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )