Foto: Pexels

Njemački potrošači kupuju manje piva.

Pad prodaje od 6,8 posto u prvih pet mjeseci ove godine ima istorijske razmjere, prema pivari Veltins.

"Tržište piva trenutno slabi u mjeri kakvu nismo vidjeli od ponovnog ujedinjenja Njemačke", rekao je Rajner Emig, direktor prodaje u Veltinsu.

Pad od oko 2,3 miliona hektolitara od januara do maja u poređenju s istim periodom  prošle godine otprilike je dvostruko veći od uobičajenog godišnjeg pada.

Tržište već slabi. Čak i tokom pandemije 2021. prodato je više piva.

Do kraja godine pivare verovatno neće moći da nadoknade ovaj neočekivano veliki udarac.

"Puno sunca, toplo i suvo vrijeme u prvoj polovini godine zapravo je trebalo da pomogne pivarima i ugostiteljima", rekao je direktor pivare Volker Kul.

"Ali nije. Ljudi su i dalje stezali kais", dodao je Kul.

Očekuje se da će negativni trend proći do 2026. godine, prenose Financije hr.

"Mnoge pivare pokušavaju da se izvuku s bezalkoholnim proizvodima, gdje je konkurencija posebno žestoka", rekao je Kul.

Međutim, kako kaže, bezalkoholna piva su, u najboljem slučaju, samo "flaster" koji ublažava bol. Nisu spas u krizi, prenosi B92.

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )