Foto: pixabay

Vozači imaju različite preferencije kada se radi o bojama njihovih automobila, često pod uticajem ličnog ukusa i kulturalnih faktora. Kompanija za obradu podataka o automobilima carVertical sprovela je istraživanje u nekoliko evropskih zemalja koje je otkrilo da vozači preferiraju monohromatske boje i da ih vozila jarkih boja ne zanimaju previše.

Čak 32,9 % svih automobila provjerenih na carVerticalu bilo je sive boje, njih 14,6 % bilo je bijele boje, a 29,7 % crne. Ovaj se trend može primijetiti širom Evrope, gdje su monohromatske boje automobila najpopularnije. Siva, crna i bijela boja praktičnije su, jednostavnije za održavanje i ne zahtijevaju previše pažnje, što je važno svakom vlasniku automobila.
 
Udio sivih automobila 2000. godine bio je 33,4 %, što znači da je u više od dvije decenije ova boja osigurala stabilnu bazu obožavalaca. Popularnost bijele boje porasla je sa 3,1 % u 2000. na 13,2 % u 2010. te 18,7 % u 2020. godini. Popularnost crne boje takođe je naglo porasla: sa 20,1 % u 2000. na 31,7 % u 2010. Međutim, udio crnih vozila u 2020. godini smanjio se na 26,9 %.
 
Mnogi vozači izbjegavaju jarke boje jer mogu izblijediti tokom godina, što dovodi do smanjenja vrijednosti automobila. Zato je važno držati svoje vozilo u hladovini kako bi se spriječilo blijeđenje boje.
 
„Monohromatske boje postoje već dugo. Bijela, srebrna, siva i crna u modi su u cijelom svijetu. Plavi automobili pokazaće se popularnim odabirom u 2023., dok su ostale boje zamijenjene konzervativnim alternativama”, kaže Matas Buzelis, stručnjak za automobile.

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )