Foto: Cafe.ba
Skorašnja studija je pokazala da čak 77% kupaca u našem regionu nailazi na poteškoće u prepoznavanju transakcija prilikom provjere istorije plaćanja u svojim e-banking i m-banking nalozima, a da se 40% žalbi kupaca moglo izbjeći da su detalji o kupovini bili transparentniji.
Kako se povećava broj digitalnih plaćanja, a korisničke navike postaju sve sofisticiranije u pogledu korištenja savremenih tehnologija, jasno je da će trgovci kako u fizičkom tako i online okruženju, morati transparentno korisničko iskustvo da dodaju na listu prioriteta uz unaprijeđenje ponude robe i usluga, efikasno korištenje kanala za promociju i insistiranje na sigurnosti plaćanja i poslovanja.
Rješenje za veću transparentnost transakcija Ethoca (pun naziv Ethoca Consumer Clarity) koje razvija Ethoca, kompanija koja posluje u sklopu kompanije Mastercard, je način da se jaz u transparentnosti premosti jer ono pruža jasniji pregled informacija od značaja za korisnika, kao što su logotip, poslovno ime i lokacija prodajnog mjesta.
U praksi to znači da, nakon što potpuno besplatno postave svoje logotipe na platformi www.logo.ethoca.com, trgovci svoje brendove čine prepoznatljivijim jer se ti logotipi povezuju sa odgovarajućim transakcijama i pojavljuju u bankarskim izvodima koje potrošači redovno dobijaju i provjeravaju.
Pristup transparentnim informacijama povećava zadovoljstvo potrošača pružajući jasne informacije o kupovini i prodajnom mjestu na kojem je kartično plaćanje obavljeno, tako da se smanjuje mogućnost zabune i eliminišu neopravdani zahtjevi za povratom novca čije rješavanje bankama i trgovcima oduzima vrijeme i resurse.
Trgovci ne snose nikakve troškove za učestvovanje u ovoj usluzi.
Pozivamo sve trgovce da se aktivno uključe u ovo rješenje, te da svoj logotip dostave na sljedeći način:
Ethoca rješenje će uspostaviti veću transparentnost transakcija što će značajno unaprijediti korisničko iskustvo u kanalima digitalnog bankarstva, a potrošačima će dati mir i osjećaj kontrole nad sopstvenom potrošnjom.
Iz perspektive izdavalaca kartica, ovo će povećati interakciju korisnika kartica sa digitalnim kanalima banke, a trgovci će dobiti poboljšanu vidljivost brenda. Takođe, i banke i trgovci imaće koristi od manjeg broja potrošačkih poziva i žalbi.
PR