Foto: Twitter

Teslin Model Y ovaja svjetsko tržište električnih SUV-ova, a Audi je kao odgovor predstavio osvježeni model Q4-e-tron te je električnom SUV-u i njegovom Sportback bratu omogućio više snage, brže punjenje i bolje ih je opremio.

Zahvaljujući PSM motoru na stražnjoj osovini, Audi Q4 45 e-tron razvija 282 KS i ubrzava od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,7 sekundi, dok verzija s Quattro pogonom na četiri točka taj zadatak obavlja za desetinku brže. U vrhu ponude je flagshio Q4 55 e-tron Quattro, koji isporučuje 335 KS i do "stotke" stiže za 5,4 sekunde.
 
Ove brojke pokazuju da verzija s pogonom na sva četiri točka nema dramatično bolje ubrzanje u poređenju s verzijom s pogonom na dva točka koja raspolaže s istom snagom, no razlika bi trebala biti u vremenu punjenja. Svi modeli Audija Q4 imaju istu 77 kWh bateriju, no verzija sa stražnjim pogonom i dalje podržava punjenje snage 125 kW, dok Quattro modeli mogu primiti 175 kW i napuniti bateriju od 10 do 80 posto kapaciteta za 28 minuta.
 
Q4 45 e-tron s pogonom na dva točka se sporije puni, ali nudi veći domet jer može preći do 562 kilometra (WLTP), Prethodni model Q4 40 e-tron može preći 517 kilometara.
 
Sve verzije Q4 e-tron modela dijele generator zvuka koji stvara sintetiziranu buku unutra i izvana, ali se može isključiti.
 
Novi model je spušten za 15 mm i nudi bogatiju standardnu opremu koja uključuje grijače prednjih sjedišta i električna vrata prtljažnika na svakom modelu. Također, dio opreme je i MMI Navigation, a tu je i opcija asistencije prilikom promjene kolovozne trake kojom se upravlja dodirom poluge pokazivača smjera.
 
Ništa od toga ne razlikuje novi od starog modela, tako da je možda bolja opcija model iz nove Edition S linije. Dostupan u Pebble sivoj, Glacier bijeloj metalik ili Mythos crnoj metalik, najviše sportski Q4 ima 21-inčne felge u bronzanoj boji koje se slažu s Audijevim logotipom na stražnjem stubu.
 
Aktuelni Q4 se pokazao popularnim te je zabilježio povećanje prodaje od 51 posto u prvih šest mjeseci ove godine. Audijeva poboljšanja za 2024. godinu vjerovatno će rezultirati povećanjem potražnje. Njemački gigant je spreman na to jer će se pored postrojenja Zwickau u Njemačkoj ovaj model krajem godine proizvoditi i u Briselu u Belgiji.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )