Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

Lagana jesenja dijeta koja skida 4 kilograma za 7 dana

Lifestyle

Izvor: B92     05.09.2016 u 18:16 h 0

Lagana jesenja dijeta koja skida 4 kilograma za 7 dana
FOTO: pixabay.com

Bundeva, brokoli, paprika, patlidžan, kupus, kelj - darovi jeseni samo će nam pomoći da skinemo lako kilograme, ali i da obezbijedimo organizam vitaminima i mineralima.


 

Bundeva, brokoli, paprika, patlidžan, kupus, kelj, idealni su za dijetu posebno ako su organski gajeni jer su hranljivi. Ali, ako ih ograničeno uzimate i u pravilnoj kombinaciji sa drugim namirnicama možete da smršate tri do četiri kilograma za sedam dana. 

PRVI DAN 

Doručak: kriška kukuruznog hljeba, posni sir, svježa paprika 

Međuobrok: kruška 

Ručak: supa od bundeve, dvije kriške tostiranog hljeba premazanog bijelim lukom 

Međuobrok: jabuka 

Večera: pečena piletina, 150 g brokolija i karfiola na lešo prelivenih sa dvije kašičice maslinovog ulja, činija salate 

DRUGI DAN 

Doručak: kriška kukuruznog hljeba, posni sir, svježa paprikaж 

Međuobrok: kruška 

Ručak: 250 g špageta s patlidžanom i paradajzom 

Međuobrok: 150 g grožđa 

Večera: dva kuvana ili pečena kukuruza, šoljica malomasnog mlijeka 

TREĆI DAN 

Doručak: 40 g muslija, šolja jogurta, banana, kašičica meda 

Međuobrok: nar 

Ručak: 250 g bukovača pripremljenih na grilu, 150 g pire krompira, kupus salata 

Međuobrok: pečeni kesteni 

Večera: varivo sa graškom i kupusom, kriška hljeba sa semenkama 

ČETVRTI DAN 

Doručak: sendvič od integralnog peciva, mlečnog namaza, tri kriške ćureće salame i svježe paprike 

Međuobrok: 150 g voćnog jogurta 

Ručak: dvije pljeskavice od kelja, praziluka i soje, integralni pirinač sa graškom: 70 g sirovog pirinča, 80 g graška 

Međuobrok: jabuka 

Večera: pastrmka pečena u rerni, krompir salata 

PETI DAN 

Doručak: 100 g proje, šoljica jogurta 

Međuobrok: 30 g oraha 

Ručak: sendvič od integralnog peciva, tunjevina iz konzerve i zelene salate 

Međuobrok: jabuka 

Večera: omlet s paprikama: 2 jajeta, 250 g paprika, kriška integralnog hljeba sa semenkama, salata od svježe šargarepe 

ŠESTI DAN 

Doručak: kriška integralnog hljeba sa semenkama, margarin ili maslac, marmelada od voća po želji, čaša prirodnog voćnog soka 

Međuobrok: kruška 

Ručak: 100 g barene teletine, salata 

Međuobrok: dvije mandarine 

Večera: pečurke, tikvice, patlidžan, paprika i paradajz sa grila, posni sir, kriška integralnog hljeba sa semenkama 

SEDMI DAN 

Doručak: kriška integralnog hljeba sa semenkama, namaz od patlidžana i prazulika, čaša prirodnog voćnog soka 

Međuobrok: 150 g grožđa 

Ručak: pileća supa s testeninom, 150 g pilećih prsa pripremljenih na grilu, 100 g kuvanog krompira, 200 g kelja na lešo, dvije kašičice ajvara 

Međuobrok: jabuka

 


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.


× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi