Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

MI-Osjećaj pretočen u note

Bosna i Hercegovina

Izvor: Cafe.ba     28.06.2016 u 14:51 h 0

MI-Osjećaj pretočen u note

Kampanja Jer sve smo to MI kompanije dm inspirisala mladog kompozitora Đorđa Jovančića da napiše pjesmu.


Sarajevo, 27.6.2016. – U Sarajevu je promovisana pjesma Jer sve smo to MI, čiji tekst i muziku potpisuje kompozitor Đorđe Jovančić, a koju je otpjevala bh. umjetnica Lana Hamza.  Kao inspiracija za pjesmu, kompozitoru je poslužila istoimena kampanja dm-a u čijem se središtu nalaze čovjek i njegova osjećanja.

„Zaista sam sretan što sam dobio priliku raditi pjesmu za ovako ozbiljnu kampanju i što je pjesma ugledala­ svjetlo dana. Nadam se da će se i slu­šaocima dopasti. Pjesma ima sjajnu poruku­ koja se može sagledati na više načina i u tome je njena posebnost. Druga posebnost je Lanin savršen glas koji je upotpunio priču.” – izjavio je Jovančić.

Bez tebe bi bilo sve drugačije, sa tobom sve je ljepše i sjajnije... strofa je ove emotivne pjesme, koja nam govori da je u čovjekovom „MI“ sadržan cijeli svijet odnosno svi oni ljudi, susreti i događaji koji čovjeka svakodnevno inspirišu i bez kojih ne može zamisliti svoj život.

„Presretna sam što je baš meni ukazano povjerenje da budem ambasadorica MI-Osjećaja. Uložili smo mnogo kreativne energije, ljubavi i truda u stvaranje te sam sigurna da će ova pjesma osvojiti mnoga srca", kazala je Lana.

U kompaniji dm ističu kako im je izuzetno drago da je kampanja Jer sve smo to MI poslužila kao inspiracija za umjetničko stvaranje. „Čestitam ovim putem g. Đorđu i gđi. Lani na odlično odrađenom poslu. Pjesma nas je osvojila prilikom prvog slušanja. dm nastoji kad god je moguće da podrži mlade talente i dobre ideje. Vjerujem da će ova pjesma naći svoj put do publike i biti neizostavan dio playliste mnogih radio stanica.“ – izjavila je na promociji Alma Efendić iz kompanije dm.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za deset godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 500 zaposlenika i 61 prodavnicom u 37 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2014/15. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 114,3 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.


× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi