Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

Evo kako da spavate, a da smršate

Lifestyle

Izvor: Nezavisne novine     14.06.2016 u 15:37 h 0

Evo kako da spavate, a da smršate
FOTO: pixabay.com

Svi smo svjesni da konzumiranje pića koja sadrže kofein i velike količine šećera prije spavanja može da izazove nesanicu.


A da li ste znali da postoje pića koja imaju potpuno suprotan efekat i, osim što može popraviti san, reguliše nivo šećera u krvi i ubrzati sagorjevanje masti u organizmu?

Nemiran, plitak i isprekidan san ima veliki uticaj na oblik tijela. Zbog toga, nedostatak sna je usko povezan do povećanjem tjelesne težine i povećanom željom za hranom, hormonske promene, loše raspoloženje i povećanje nivoa šećera u krvi.

Pored stresa i bolesti, san utiče na naše dnevne navike u ishrani, posebno hrane i pića koji se konzumiraju prije odlaska na spavanje. Dok nas neka pića drže budnim i ne preporučuje se prije odlaska na spavanje, drugi imaju potpuno suprotan efekat i, osim što može da odredi san, jačaju mišiće, reguliše nivo šećera u krvi i ubrzava sagorjevanje masti u organizmu.

3 napitka uz koja lakše možeš doći do cilja – izgubiti neželjene kilograme.

1. Mlijeko

Mlijeko se koristi od davnina kao neka vrsta pomoći kod nesanice. Ali, pored djece, čaša mlijeka takođe utiče i na odrasle. Mlijeko pomaže da zaspite brže i da imate bolji san, što direktno znači manju želju za hranom. Isto tako, žene koje su fizički aktivni će imati koristi od mlečnih proteina koji se sporo razgrađuje i tako hrani mišiće, a ne stvara masno tkivo.

Rezultat: brži metabolizam i lakši gubitak masti.

2. Čaj od kamilice

Šolja toplog čaja od kamilice pred spavanje djeluje smirujuće. Ovo ukusno piće pomaže da se stvori glicin – neurotransmiter koji opušta nervni sistem i djeluje kao blagi sedativ. Ali čaj od kamilice pored toga reguliše telesnu temperaturu i pomaže nam da budemo brže i bolje „ušuškani“ u san, ali i reguliše nivo šećera u krvi, što je od suštinskog značaja ako želite da izgubite na težini.

Rezultat: opuštenije tijelo, miran um i brži metabolizam.

3. Sok od grejpfruta

Iako se voćni sokovi ne preporučuju prije spavanja, sok od grejpfruta je zaista izuzetak. Samo decilitar ovog soka može vam pomoći da tokom noći sagorevate masti iz organizma. Ovo gorka piće reguliše biološki dnevni ritam, a antioksidansi iz grejpfruta belu masnoću koja sakupljene kalorije pretvara u smeđu masnoću koja troši kalorije.

Rezultat: veća energija, povećava potrošnju kalorija i smanjenje masnog tkiva.


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.


× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi