Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

Evo šta sve naplaćuju u Crnoj Gori na ljetovanju, a nigdje se u svijetu NE NAPLAĆUJE!

Regija

Izvor: Telegraf     13.06.2016 u 10:44 h 11

FOTO: pixabay.com

- Prije svega, u Crnoj Gori se prema vama često ne ponašaju kao da žive od vas. Ponašaju se nervozno što ste im uopšte došli. Druga stvar kojom sam zapanjena jeste da turisti plaćaju boravišnu taksu. Zašto bi mene kao turistu zanimala bilo kakva taksa? Šta ja imam s tim?

Čitateljka portala Telegraf Milica A. javila se redakciji Telegrafa nakon što se vratila iz Sutomora i ispričala  svoje iskustvo sa ljetovanja u Crnoj Gori.

- Juče sam se vratila iz Crne Gore sa ljetovanja. Prilično sam očajna jer sam se, umjesto da se provedem, nervirala oko toga koliko su cijene u Crnoj Gori i šta se sve naplaćuje. Prije svega, voda je hladna, ali to je objektivni problem na koji Crnogorci ne mogu da utiču. Ono na šta mogu da utiču to je čistoća vode. Voda je prljava i ponekad puna izmeta – počinje priču čitateljka Milica A., čitateljka čiji identitet ne otkrivamo iz razumljivih razloga.

Kad je u pitanju izgled plaža u Crnoj Gori, kaže:

- Plaže su neugledne, neuredne, prljave. Da biste došli do kante za smeće na plaži, treba vam Gajgerov brojač. Ljudi po plaži bacaju flaše i flašice, opuške, maramice, ostatke od hrane, razne papire, a često čak i hranu. Umjesto da uživate u suncu, razmišljate kako sjedite u smeću. Iskreno sumnjam da postoji neko ko je zadužen za čišćenje plaže - nastavlja priču Milica A.

- Bila sam gošća jednog hotela. Gdje god da sam u svijetu ljetovala, a ljetovala sam u raznim hotelima, gostima je bilo omogućen besplatan pristup plaži, i to privatnoj plaži hotela gdje drugi turisti nemaju pristup. Ovdje je privatna plaža bila ograđena nekim improvizovanim ogradama, nije se razlikovala od ostatka plaže osim što je imala ležaljke koje se naplaćuju. Čak i gostima hotela. Ako želite i asuru preko ležaljke, i to košta. A nije dozvoljeno ležati na peškiru, već isključivo na ležaljkama. Drugo neprijatno iskustvo sa istom tom “privatnom hotelskom plažom” bilo mi je kad sam zvala konobara. Čekala sam ga sat vremena. Umjesto da se izvini i nasmeje kad je stigao, bio je namrgođen.

Na naše pitanje gdje je sve ljetovala, Milica kaže da je proputovala skoro cio svijet i da sa 65 godina ima bogato turističko iskustvo, ali da nigdje nije bila ovako bijesna kao u Crnoj Gori.

- Prije svega, u Crnoj Gori se prema vama često ne ponašaju kao da žive od vas. Ponašaju se nervozno što ste im uopšte došli. Druga stvar kojom sam zapanjena jeste da turisti plaćaju boravišnu taksu. Zašta bi mene kao turistu zanimala bilo kakva taksa? Šta ja imam s tim? Došla sam na ljetovanje i želim da se opustim. Eto, kad vam kažem da sam čekala ponekad i po 20 minuta da sednem za sto kako bih ručala jer “prednost imaju gosti iz luks apartmana”. Ne želim ni da spominjem to da sam bila odsečena od svijeta jer se internet ili naplaćuje (WI-FI) ili koristi samo u sklopu internet-kafea, gdje je 10 minuta bilo naplaćivano 5 evra.

Naša čitateljka kaže da je njena prijateljica u isto vrijeme bila u Grčkoj i da se provela savršeno, da joj niko nije naplaćivao ove stvari koje su naplaćivali njoj u Crnoj Gori.

- Konsultovala sam se sa još nekim prijateljima koji su ljetovali u Crnoj Gori, i ove i prethodnih godina, imali su sličnu situaciju kao i ja. Nekima su čak i naplaćivali garažu za automobil, bez obzira na to što svuda u svijetu – ako platite aranžman – podrazumeva se da imate parking mjesto. Ali se, izgleda, u Crnoj Gori ništa ne podrazumeva. Ako se podrazumeva, onda se plaća - ogorčena je naša sagovornica iz Beograda.

- Ako želite transfer do aerodroma, to vam se naplaćuje kao da se ste zaustavili taksi na ulici. Nemate nikakvih pogodnosti, ništa. Kao da im je u cilju da vas više nikada ne vide. Još da napomenem da se bilo koja usluga koju nudi hotel, bila to masaža, bazen ili bilo šta – sve naplaćuje. Ljudi moji, za ovoliko novca mogla sam da ljetujem na Kosmosu.

A kakvo je vaše iskustvo sa ljetovanja u Crnoj Gori?

Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
  1. Paa ne kazu dzaba plati pa se klati..ne mozete porediti Sutomore sa ostalim gradovima iz Cg primorja,i na osnovu njega generalizovati sve primorske gradove Cg....ja zivim blizu Cg...i ljeti idem svaki vikend na neku od plaza u razlicitim gradovima(sem Sutimora) i nikada do sada nisam imala probleme navedene u tekstu...Da je malo skuplja jeste...ali daleko od togaa da nema vrhunskih mjesta ,plaza,hotelaa i mjesta za odlican provod,stvar je samo licnog odabira i finansijskih mogucnosti.

2. Drugovi i drugarice Crnogorci, za 10 godina nećete se imat gdje okupat 'na svome' moru u svojoj državi.
    Rusi će vam se posrat na djedovinu...
    Korištenje plaže se naplaćuje od 5 do 50 EURA, kako gdje.
    Pješčane plaže su prljave kako se i navodi u tekstu(ćikovi, hrana, otpad).
    Na graničnom prijelazu ima Ok policajaca i carinika a ima ih odvratnih i arogantnih, kako te 'zakači'.
    Sveti Stefan kriminalno skup

3. C.Gora vrh,pa bolan u Hrvatskoj jos nisu poceli zrak naplacivati,a da nekazem za cijene pa troduplo su skuplji,a i boravisna taksa se naplacuje to je normalno.

4. Pošto je gospođa tek došla iz CG, pa su joj sjećanja svježa, opisala je ovo sa malo srdžbe.Inače, tako je.Evo par prisjećanja koja više nisu nabijena nabojem, jer je to bilo prije više od 25 godina.
    Na ulazu - na granici, red dugačak, odvezah pojas da malo lakše udahnem vazduha, ali policajac kaže:"Dvadeset maraka za nevezan pojas".Objašnjenja ne važe, izdvoji me na stranu, pa kad platim, idem dalje.Upućeniji mi kažu da nađu bilo kakvu foru da uzmu 20DM kao ulaz, bakšiš, reket, šta li je već
    Stigosmo u Budvu, kao nekog njihovog predvodnika u turizmu.
    Neljubaznost je njihova osobina.Oni izgleda misle da se ponižavaju ako su ljubazni, jer svaki Crnogorac misli da je najveći, najjači, najpametniji, najbolji čovjek nas vijetu.Pa takav da bi ti rekao :"Izvolite", treba dobro da se plati.
    Oko stranih gostiju su fleksibilniji, kao recimo prema onoj Slovenki, ali prema tadašnjim, (pa i njima) EX ZU turistima su se ponašali kao prema nekoj bijedi.Valjda zato što smo došli kod njih, jer su bolji otišli kod boljijeh.
    Uđe moja supruga u samoposlugu da kupi neke grickalice i kiselu vodu, jer druge za piće nije bilo.Čekam, čekam, idem do plaže, vratim se, pa opet nekoliko puta, prođe 10 sati, kad nećemo moći na otvoreno sunce, uletim tamo, a ona strpljivo čeka u redu, kasirka polako, natenane, nonšalantno, kao da je knjaz Nikola, razgovara sa nekim kupcem oko čekova.Vidim, priči nema kraja, a supruga dvanaesta na redu, vidim, dočekaćemo i ručak, zgrabim ono što je planirala da uzme, tutnem tamo nekom njihovom potkočenom radniku, uzmem je za ruku i gurajući se, izvučem je napolje.
    Plaža, i to je tačno, puna svega i svačega, a ujutro kad se dođe tamo, (pošto je štrand tu pored, WC uveče zatvoren, pa narod to sve obavi iza žbuna), sve smrdi na fekalije.Danju WC radi, ali, jedna plaža, jedan WC.
    Voda prljava, a na dvadesetak metara se lijepo vidi kraj kanalizacione cijevi iz koje šiklja, znate već šta (a nisu đurđevci), pa zavisno od plime i osjeke zavisi na koju stranu će da odu.Pa na Google mapama može se sve vidjeti gdje je na kojoj plaži izvedena kanalizacija.Već tada je bila ograđena "Mogren" plaža i ulaz naplaćivan.
    Konobara da dozoveš, kao da mora da ti bude neki rod, pa da dođe.Od toga odustajemo.Na plaži, ide starija tetka i viče:"Kafaaaaa, krofneee (punjene eurokremom).Jedino ona dođe kad je pozovete.
    Odemo do Tivta, svratimo u prodavnicu sportske opreme, da kupimo neke ležaljke, ali malo sutra:prodavačica priča sa svojom kumom o svemu i svačemu, a sve to smo morali i mi da slušamo.Ljuta što smo ipak čekali da nas usluži(čuj Crnogorka pa da nas usluži), ljutito kaže:"Šta ćete?"Ne smijemo ni da zagledamo, već kupuj, šta košta da košta.
    Hajd' da odemo do Sv.Stefana.Jest vraga.Na početku rampa, ulaz 10 ondašnjih DM.Samo da uđeš, a ostalo sve redno se plaća.
    Otišli smo da bi se odmorili, ali od toga, ne bi ništa.Krenusmo kući.Da natočimo goriva.Na pumpi opet neki samozadovoljni, prepotentni, Crnogorac, tvorac ovoga svijeta, kad rekoh da napuni (jer dalek je put), kaže:"Ala si ti pun loveee!"Toči on meni, mjerka me, gleda odozgo, kao neku gusjenicu, pravi ponižavajuću grimasu, pa će opet:"Pun si ti, pun love.Prepoznajem ja takve".
    Pošto mi je on zapržio čorbu, dam gas mojem renou-4 sa kamp prikolicom, pa što brže kukući iz CG.Sve živo sam pretekao.Samo je od mene bio brži jedan kabriolet, sa jednim mladim parom, ali ih zaustavila policija i vidim plaćaju kaznu, tako da nikog bržeg od mene nije bilo.Za 5 sati i 15 minuta sam prešao po tim gudurama, krivinama, vuko******ma preko 500 km.
    Kako tada pobjegoh, više nikad se ne vratih.

5. Ja sam putovala na ljetovanje u Crno Goro natancnije BAR bilo je fenomenalno ljudi prijazni uvjek kada si nesto zatrebo odma smo sve dobili. More bilo cisto plaze bile ciste sve je bilo super . Ljezalke su svugdje skorom za platit i kod nas u SLoveniji. Al ako je bila to neka gospođa pa nemoze lezat na pjesku onda je to njen problem. imal smo isto skorom u svakom kaficu đabe wifi ne da ga naplacivamo.. JA BILA PREZADOVOLJNA 17 DANA U CRNOJ GORI I OPET CEMO IC AKO BOG DA

6. Gospodja je bas detaljno i korektno opisala situaciju. Prema meni su konobari bili dosta ljubazni, svi su i bili iz srbije. Gospodza je dobro prosla jer je i batine mogla da dobije

7. Tri godine sam ljetovala u Ulcinju i svaki put sam bila zadovoljna.Konobari su jako usluzni u svakom kaficu u kome sam bila,sto se tice plaza uredne su,svaku noc se ciste..cijene hrane u restoranima ne odudaraju puno od nasih u Bosni a takodje i u marketima..tako da draga gospodjo puna si LAZI (sranja). Lijep pozdrav

8. Ma dajte molim vas. Prosle godine sam ljetovala u Budvi, boravila sam u apartmanu. Sve je bilo cisto i uredno, ljudi su kulturni i uvijek nasmijani. Plaze su pjescane, a naravno da su lezaljke posvuda, no ima dio na kojem mozete slobodno doci sa svim svojim stvarima a da vas nitko ne "potjera" !! Plaze su ciste, jedino je skup izlazak u diskoteku ili popiti pice na luksuznom mjestu. Kupim si hrane u Idei, odem u apartman, skuham i mirna. Definitivno se vracam iduce godine ! Budva <3

9. Svake godine pred početak turističke sezone ista PROPAGANDA od jadnih i isfrustriranih komšija....Ali, kako ste radili tako ste i zaradili. Uzalud vam trud svirači....

10. Pa kad vam nista ne valja u Montenegro sto uopste dolazite i kad dolazite vi ostavljate smece a ne mi to je odraz kulture vase iz Srbije kohe pokusavate ostaviti samo kad dodjete kod nas a u druge drzave vam lupaju kazne za takav odnos prema okolini

11. Pa idite opet u Crnu Goru. Ja ne vjerujem kada mi neko kaže da ide na odmor u C.G. Pa da li ste normalni?

Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.

× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi