Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

Tri vježbe za lijepo oblikovane ruke

Lifestyle

Izvor: zadovoljna.hr     08.06.2016 u 20:50 h 0

Tri vježbe za lijepo oblikovane ruke
FOTO: Nezavisne novine

Iako je celulit definitivni broj jedan kada je riječ o nedostacima kod žena, odmah za narančinom korom slijede i takozvane "mlitave" ruke. Opuštenim nadlakticama je došao kraj jer uz pomoć tri jednostavne vježbe vaše ruke i ramena mogu izgledati lijepo i zategnuto


1. Vježba - Sjednite na pod i naslonite se na dlanove, iza leđa.

- Noge su savijene u koljenima i naslonjene na stopala.

- Podignite se na ruke i stopala te podižite i spuštajte zadnjicu.

- Vježbu ponovite 7 do 12 puta u tri serije s pauzama.

2. Vježba

- Legnite na stomak te se podignite u položaj skleka,.

- Ruke su ravne (ispružene) i naslonjene na dlanove, a noge na vrhove nožnih prstiju.

- Iz položaja skleka se spustite na lijevi pa na desni lakat te se odmah podignite u početni položaj.

- Vježbu ponovite 7 do 12 puta s obje ruke u tri serije s pauzama.

3. Vježba - Stanite uspravno s nogama u širini kukova.

- Savijte se prema naprijed te dlanove oslonite na pod ispred stopala.

- Hodajući na rukama prema naprijed postepeno se spustite u položaj skleka, ali ruke ostaju ravne.

- Lijevom rukom dotaknite desno rame, a potom desnom rukom lijevo rame.

- Ponovno hodajući na rukama prema nazad se vratite u prvobitni položaj.

- Vježbu ponovite 7 do 12 puta u tri serije s pauzama. Donosimo video s detaljnim opisom navedenih, ali i dodatnih vježbi za ruke i ramena.


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.


× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi