Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

NEŠTO ODVRATNIJE DUGO NISMO VIDJELI: Kupio je pljeskavice u LIDL-u i na njima našao – OVO!

Regija

Izvor: Dnevno.hr     31.05.2016 u 17:47 h 0

NEŠTO ODVRATNIJE DUGO NISMO VIDJELI: Kupio je pljeskavice u LIDL-u i na njima našao – OVO!
FOTO: facebook/LIDL

Čini se kako natpis ‘svježe’ na mesnim proizvodima, nužni ne jamči svježinu i kvalitetu.


Već nebrojeno puta, svjedočili smo pričama potrošača  koji u poznatnim trgovačkim centrima nailaze na proizvode kojima je istekao rok trajanja ili još gore – proizvodima s popratnim neželjenim sadržajima.

Jedan takav slučaj dogodio se i jednom građaninu i to u često hvaljenom trgovačkom centru LIDL, gdje je prema svemu sudeći, meso koje su prodavali svojim kupcima – bilo pokvareno i pljesnivo.

Iako su je javili oni koji tvrde kako je ovakva pojava na pljeskavicama normalna i to u slučaju ”kad je meso na mesu….bilo koji mesni proizvod koji kupiš pakirani u kontroliranoj atmosferi doživjet ćeš uglavnom isto ako je komad na komadu….isto tako mljeveno meso u sredini ima drugačiju boju!”, drugi tvrde kako je ovo samo još jedan dokaz kako se ‘svježe’ meso više puta odmrzava.

”Najcesce kad se to dogodi sa komadom mesa ini takvo meso melju i prodaju pod mljeveno.nije iznimka da se to dogada sa mljevenim mesom.nije stetno (do odredene granice)al dokazuje da se nije brinulo dobro o mesu i da je vise puta zamrzavano.”, stoji u komentarima ispod objavljene fotografije međutim svi su složni u jednom: kada meso smrdi, jasno je o čemu je zapravo riječ.

No, čini se kako nimalo ugodan prizor na LIDL-ovim pljeskavicama nije prvi ovakav slučaj jer je svoj obrok fotografirala i s javnosti podijelila i jedna građanka kojoj su se nakon napisane pritužbe, javili nakon punih pet dana, a njezinu su objavu na Lidlovoj Facebook stranici obrisali.

Evo što se dogodilo: ”Na ovo sam ja naisla prije tjedan dana, nazalost, vec pred kraj obroka, obzirom da su izvana pljeskavice izgledale normalno. Odmah sam postala ovdje na njihov “zid” gdje sam doba i odgovor da se obratim na kupac@lidl.hr. Odgovor na mail sam cekala punih 5 dana kada su mi napisali da li cuvam uzorak toga i da ga donesem u Lidl, yeah right! cuvala sam to u frizideru tjedan dana, mos mislit! I btw, cini mi se da je Lidl uklonio taj moj post jer ga vise nema. Ekipa pljeskavice iz Lidla nam ocito nisu sudjene”, kazala je.

.


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari
Ostavite komentar
Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.


× Početna Najnovije Najčitanije Vijesti Sport Magazin Nauka i tehnologija Zvijezde i tračevi Muzika Film i TV Auto moto Lifestyle Zabava Gradovi Tekstovi pjesama Oglasi