Connect with us

Lifestyle

Ovo je najbolja i najgora hrana za vašu vaginu

Published

on

pixabay

Kao što ishrana utiče na kosu, kožu, nokte tako ima uticaja i na vaginu.

Običan jogurt

Osim što je bogat kalcijumo i proteinima, sadrži i zdrave bakterije koje pomažu u održavaju pH u vagini. Time se smanjuje rizik od infekcije uzrokovane gljivicom Candida. U probiotičku hranu spadaju i kiseli kupus i kefir.

Sok od brusnice

“Birajte koncentrat soka od brusnice ako ste skloni infekcijama”, objašnjava dr Alyssa Dweck koautor knjige “The Complete A to Z for Your V”.

Voda

Dobra hidratacija pomaže jačanju energije i boljoj cirkulaciji, a to pomaže i vagini.

Ako imate problema sa suvoćom dnevno pijte šest do osam čaša vode.

Čaj od đumbira

Studija objavljena u časopisu “Journal of Alternative and Complementary Medicine” otkrila je da je đumbir delotvoran kao ibuprofen za ublažavanje bolnih grčeva povezanih sa menstruacijom.

Soja

Proizvodi koji sadrže soju sadrže izoflavone koji oponašaju estrogen u telu. Biljni estrogeni mogu da imaju sličan učinak kao i estrogen koji žene proizvode prirodno, što ublažava suvoću vagine uzrokovane hormonalnim promenama.

Slatkiši

Komad crne čokolade može da ublažavanji PMS. Ali, konzumacija veće količine šećera ne deluje dobro na vaginu.

Alkohol 

Kao i šećer i alkohol može da podstakne razmnožavanje gljivica, a može i da pogorša menstrualne grčeve.

(Superzena.b92)

Advertisement

Popularno