Connect with us

Auto moto

Ostaje li Italija bez masovne proizvodnje automobila?

Published

on

Italijanska autoindustrija u svijetu je poznata po egzotičnim automobilima, ali i magnetno privlačnim gradskim automobilima.

Stvari će se uskoro itekako promijeniti.

Prvi čovjek FCA-e (Fiat Chrysler Automobiles), Serđo Marćione, vraća se u Italiju i nastavlja u djelo sprovoditi svoju viziju transformacije kompanije. A ona po svemu sudeći uključuje gašenje velikoserijske proizvodnje jeftinih automobila poput vremešnog Punta, piše Bloomberg.

Marćione će 1. juna predstaviti novosti vezane uz poslovne aktivnosti u Italiji, a one navodno uključuju drastične promjene.

Prva vijest je da se ukida proizvodnja Fiata Punto koji je usprkos dokazanim vrijednostima predugo na tržištu. Isto vrijedi i za najmanju Alfu, model MiTo. Tako će iz Torina i Napulja u budućnosti dolaziti osjetno skuplji proizvodi, poput Jeepovih modela i Maseratija. S druge strane, Panda je ipak suviše bitna da bi bila ugašena, pa će njena proizvodnja biti preseljena u Poljsku.

Marćione time želi uvesti novine u poslovanje i prekinuti višedecenijsku tradiciju proizvodnje pristupačnih automobila iz Italije. Njegova je ideja da iz Zapadne Evrope dolaze isključivo premium modeli, a posebno Jeepovi koji na evropskom tržištu bilježe osjetan rast popularnosti. Konkretno, Jeep je uknjižio plus od 42 %, no zbog Fiatovog pada od 12 %, taj efekt je većim dijelom poništen.

Iz fabrike u Torinu nekada je godišnje izlazilo i do 600.000 automobila, a sada je broj primjeraka na nivou od oko 10 odsto kapaciteta. Novi Maseratijev SUV trebao bi malo podebljati proizvodnju, dok će ostatak kapaciteta biti vjerovatno zatvoren. Italijanski sindikati spremni su reagovati, a trenutno samo izražavaju zabrinutost.

Izvor:Nezavisne

Popularno