Ubrzan način života, kao i dugotrajno sjedenje mogu da uzrokuju napetost i bolove u leđima i ramenom pojasu. Za one koji ne postižu da obave sve obaveze na vrijeme ova vrsta napetosti rezultat je stresa. S druge strane, dugotrajno sjedenje konstantno opterećuje istu grupu mišića i zbog toga nastaje bol.

 U oba slučaja mogu da pomognu vježbe koje bi trebalo da se praktikuju ujutru.

Riječ je o jednostavnom razgibavanju opuštenih mišića leđa i ramena, koje podstiču cirkulaciju i na taj način eliminišu tenziju.

Podizanje ruku iznad glave

Ukrstite ruke ispred tijela i polako ih podignite iznad glave. Uz izdah ih lagano spustite u početni položaj. Ovu vježbu ponovite najmanje 10 puta. Postepeno povećavajte zamah rukama.

Istezanje

Prepletite prste iznad glave, okrenite dlanove prema gore i istegnite ruke što više možete. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi. Spojite dlanove iza leđa i istegnite ih unazad što više možete. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi, pa uradite vježbu iz početka. Ponovite nekoliko puta.

Kruženje

Snažno podižite ramena prema ušima, a zatim ih naglo opustite. Ponovite to 10 puta. Zatim, opustite ruke pored tijela i zamahnite dok ne napravite cijeli krug. Ponovite to isto opet praveći krug u suprotnu stranu. Napravite nekoliko krugova u jednu i drugu stranu.

Rotiranje ramena

Uhvatite se šakama za ramena. Lagano kružite laktovima u smjeru kazaljke na satu. Uradite pet krugova, pa promijenite smjer okretanja. Ponovite to pet puta.

Zatezeanje nadlaktice

Jednu ruku podignite i spustite iza glave, tako da lakat bude na potiljku. Lagano ga drugom rukom privlačite ka suprotnom ramenu dok ne osjetite zatezanje. Zadržite se u položaju dok izbrojite do deset. Ponovite, naizmjenično sa svakom rukom, po tri puta.

Opuštanje

Ruke opustite pored tIJela i njišite ih napred-nazad. Ponavljajte vJežbu dok se sasvim ne opustite. U nastavku, “protresite” ruke a zatim dok duboko udišete podignite ih iznad glave i spojite dlanove. Vratite ruke u početni položaj kroz izdah. Ponovite to nekoliko puta.

(novosti)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Preporučujemo

KRAĆI SAN KVARI DAN! Kako pomeranje sata utiče na organizam?

Ukradeni sat će nekoliko dana praviti probleme poput pospanosti, slabe koncentracije, glav…