Početna Vijesti Biznis i ekonomija Najpopularnija igračka prolazi teške dane

Najpopularnija igračka prolazi teške dane

0
0
Prihodi američkog proizvođača igračaka Mattela iznosili su u prvom tromjesečju 735 miliona dolara, što je 15,4 odsto manje nego u istom lanjskom razdoblju, dok je gubitak tvrtke povećan jer njihov glavni proizvod, lutkica Barbi, i dalje gubi na privlačnosti.

Prema poslovnom izvještaju, objavljenom u četvrtak, čisti gubitak Mattela iznosio je u prvom kvartalu 113 miliona dolara, dok je u istom periodu prošle godine bio 73 miliona.

Nakon slabog prvog kvartala, u kojem je kompanija zabilježila najveći pad prodaje od 2009. i najveći gubitak od 2002. godine, Matel je smanjio procjene poslovnih rezultata u cijeloj ovoj godini.

Mattel je već u januaru upozorio da će slaba prodaju za vrijeme lanjskih božićnih blagdana zbog nejake potražnje dovesti do pada prihoda u prvom ovogodišnjem tromjesečju.

Ali uticaj slabosti prodaje znatno je veći nego što su Mattel i analitičari očekivali, pa je cijena njegove dionice u četvrtak na Wall Streetu pala 6 odsto.

Slabi rezultati Mattela najviše su posljedica pada prodaje u njegovom odjelu prodaje brendova za djevojčice i dječake, koji uključuje Barbie lutkice i koji čini oko 60 odsto ukupne prodaje kompanije.

Prodaja tog odjela pala je u prvom tromjesečju 16 odsto u odnosu na isti prošlogodišnji period, pri čemu je prodaja Barbike pala 13 odsto.

Ta 58 godina stara ikona susreće se na svjetskom tržištu s pojačanom konkurencijom novih igračaka i uređaja.

Elektronske igračke, tableti i lutke iz popularnih Disneyevih i animiranih filmova drugih producentskih kuća, zajedno s povećanom konkurencijom danskog Lego i američkog proizvođača Hasbroa, doprinijeli su padu prodaje Barbike.

(poslovni.hr)

Komentar

Preporučujemo

NEMA RAZLOGA ZA ČEKANJE! Pet najčešćih izgovora što ste sami!

Bez obzira na to da li ste muškarac ili žena, ako u navedenim izgovorima pronalazite sebe,…