Connect with us

Lifestyle

Na poslu vas ne shvaćaju ozbiljno? Možda je ovo razlog!

Published

on

Imate osjećaj da vas kolege doživljavaju kao curicu kojoj se baš i ne mogu povjeriti odgovorni zadaci i pitate se zašto? Ne pomaže vaše djetinjastvo odijevanje, a ni neke od ovih stvari…

1. Pričate u umanjenicama. “Zvao te mužić”. “Imam idejicu!”. “Iskrsnuo je problemčić”… Osim toga, poslovne mailove završavate emotikonima. Slatkast govor, kao i dopisivanje, ne priliče se komunikaciji u uredu te zbog njih ostavljate dojam nezrele osobe.

2. Mailovi su vam šlampavi. Pišete nepotpune ili kratke rečenice, zaboravljate slova, zareze, točke, krivo pišete tuđa imena i prezimena… Ili ukratko, ostavljate dojam da ste površni i nemarni.

3. Niste sigurni u svoj rad. Svako malo “žicate” kolege da vam kažu mišljenje u vezi nekog vašeg projekta. Štoviše, svakodnevno ih njima gnjavite, a nije baš da ste jučer došli u ured. Morate izgraditi samopouzdanje i početi stajati iza svojih poslovnih odluka.

4. Kasnite. S rokovima, na poslovne sastanke, s mailovima…Kašnjenje je u poslovnom svijetu nedopustivo, pa makar vas šefica zamolila da joj za deset minuta donesete kavu.

(Cosmopolitan.hr)

Advertisement

Popularno