Connect with us

Zabava

Ljubimci na Instagramu zarađuju više od starleta

Published

on

Vlasnici kućnih ljubimaca koji su im otvorili profile na društvenim mrežama mogu zaraditi dosta novca reklamirajući razne proizvode uz svoje pse, mačke, majmune pa čak i prasiće.

Mnogi smatraju kako influenseri imaju posao iz snova – svoje su gazde, rade ono što vole (npr. ako vole putovanja putuju po svijetu) i za to ih neko jako dobro plaća pa samo s jednom objavom na Instagramu mogu zaraditi jednu prosječnu mjesečnu ili čak godišnju platu. U posljednje vrijeme kao influenseri sve su popularniji kućni ljubimci koji svojim vlasnicima takođe donose veliki novac, piše Zimo.dnevnik.hr

Kako je u razgovoru za CNBC rekla Loni Edvards, koja je osnovala agenciju za influensere kućne ljubimce, ljudi vole životinje i one ih usrećuju, zbog čega su kućni ljubimci izuzetno zanimljivi oglašivačima jer šire pozitivne poruke koje se onda mogu vezati uz njihov brend.

“Ako imate veliki broj pratitelja, može se zaraditi veliki novac”, dodala je Edvardova o mogućnosti zarade kućnih ljubimaca na društvenim mrežama.

Iako se, naravno, cifre koje zarađuju kućni ljubimci sa najvećim brojem pratilaca ne mogu upoređivati sa npr. Kardašijankama i drugim najpopularnijim osobama na internetu, sa samo jednom sponzorisanom objavom može se zaraditi čak oko 15.000 dolara.

Na ovu ideju Loni Edvards došla je nakon što je dobila psa te je počela da objavljuje i njegove fotografije na Instragramu kako bi ih mogla dijeliti sa porodicom i prijateljima te se iznenadila kada je vidjela da broj pratilaca svakodnevno raste. Za kratko vrijeme profil koji je otvorila privukao je neočekivano veliki broj ljudi pa su uslijedili i pozivi brendova povezanih sa proizvodima za životinje.

Tada joj je postalo jasno kolika se prilika krije na ovom, tada još neistraženom tržištu te je pokrenula agenciju za kućne ljubimce kao influensere.

Njeni najpoznatiji “klijenti” su dva majmunčića koje na Instagramu prati skoro milion ljudi (@realdiddykong), prase Hamlet sa više od 330.000 pratitlaca (@hamlet_the_piggy), oposum koji “voli avanture” (@itsmesesame) sa više od 60 hiljada pratilaca, dva simpatična ježa (@lionelthehog) koje prati oko 130 hiljada ljudi, dok pas Kruso na Fejbuku ima više od 2,5 miliona lajkova.

Napominje kako životinje nisu zanimljive samo kompanijama koje prodaju hranu i proizvode za kućne ljubimce, već ih za oglašavanje koriste i kompanije iz različitih industrija te u odnosu na ljude, životinje kao influenseri daju bolje rezultate u oglašavanju.

Za neke vlasnike kućnih ljubimaca tako je vođenje njihovih profila na društvenim mrežama postao posao s kojim, u nekim slučajevima mogu zaraditi jako puno novca tako da onima s najvećim brojem pratitelja “pravi” posao nije niti potreban, jer mogu mjesečno zaraditi hiljade, a nekad i desetine hiljada dolara na svojim ljubimcima, prenosi Dnevnik.hr.

Popularno