Connect with us

Zabava

Fitnes instruktorka napravila eksperiment sa bjelancima za doručak, REZULTATI SU ZAPANJUJUĆI

Published

on

Kristin Ju, instruktorka joge i zaljubljenica u fitnes, nedavno je započela specifičan režim ishrane koje je podrazumijevao da svaki dan tokom dvije nedelje za doručak konzumira isključivo bjelanca na različite načine. Ona je svoje iskustvo podijelila sa svijetom, opisujući svoje iskustvo u tekstu za magazin “Woman’s Health”, a mi ga ovom prilikom prenosimo.

Kristin je na početku napomenula da su i prije ovakvog režima, jaja bila njen uobičajen doručak, ali da ih je ipak pripremala sa žumancem i da je voljela da ih jede u svim varijantama – kuvana, pržena ili kao omlet. No, u ovom dvonedjeljenom eksperimentu zamijenila je cijela jaja samo bjelancima, a njujorška nutricionistkinja Karen Ansel potvrdila joj je da su bjelanca na neki način zaista “superhrana”, da sadrže puno proteina, te da su odlični za kontrolu apetita i izgradnju mišića.

Evo pet zaključaka ove instruktorke joge, nakon završenog eksperimenta:

“Bila sam sita cijelo jutro”

Kristin je otkrila da je imala strah da će ostati gladna, ali to se nije obistinilo. Istakla je da su dva do tri bjelanceta bila dovoljna da je drže sitom do ručka, a jela ih je uz spanać, mladi luk ili svježe voće.

“Poboljšali su mi vježbanje”

– Prije jutarnjeg vježbanja, nešto moram da pojedem – ako je moguće nešto lagano, od čega neću imati osjećaj kao da imam kamenje u želucu dok trčim. Velika kajgana s jajima nije nešto što bi palo u tu ‘lakšu’ kategoriju, ali dva kuvana bjelanceta su sasvim dovoljna kao gorivo koje će te pokrenuti u teretani ili dok trčiš – objasnila je Kristin, dodajući da je uvijek imala dovoljno energije za cijeli trening.

Ona je dodala i da joj je nivo energije uvijek padao ako bi prije treninga konzumirala ugljene hidrate kao što su banana ili tost.“Bjelance je prilično dosadno”

– Mogu da jedem jaja danima da mi ne dosade, ali bjelanca? Postanu vrlo brzo jako naporno, bilo mi je teško da održim raznolikost i zanimljivost obroka – priznala je ona, i dodala je da bi stvari postale još gore kada bi ih pomeijšala sa nečim poput ovsenih pahuljica, mlijeka, banane ili cimeta…

“Nedostajali su mi žumanci”

Kristin se osvrnula i na to kako su joj nedostajale mogućnosti koje cijelo jaje daje, ali i nutrijenti koje žumanca nose u sebi, poput vitamina B, E D, gvožđa i cnika… Ovo je potvrdila i nutricionistkinja Karen Ansel, istakavši da žumance daje tijelu više energije i dodatnih 5 grama masnoća, što će tijelo duže držati sitim.

“Potrošila sam veoma mnogo jaja”

Kristin se požalila i na količinu jaja koja je bacila, bez obzira koliko je pokušavala da žumance iskoristi u drugim receptima.

Na kraju testa je ipak odlučila da nastavi da konzumira cijela jaja, ali je nastavila da jede dva bjelanceta prije svakog treninga.

Popularno