Dijeta: Maline da zdravo smršate

MALINA, bogata antioksidansima, mineralima i vitaminima B1, B12 i vitaminom C, može značajno da pomogne da se skinu suvišni kilogrami. Visok sadržaj vlakana čini nas sitim, iako jedna šolja ovog voća sadrži u proseku 64 kalorije.

FOTO: intermagazin.rs


Studije su pokazale da su maline idealne za ljude koji imaju problema sa bubrezima i visokim krvnim pritiskom, ali i za one koji žele da smanje nivo lošeg LDL holesterola. Primenom dijete sa malinama možete da izgubite od dva do tri kilograma za tri dana, koliko je predviđeno da dijeta traje.


Režim uključuje četiri obroka dnevno i jedan od njih mora da sadrži životinjske proteine, poput ribe, piletine i govedine. Dijeta je pogodna za ljubitelje mesa, dok se „ključ“ za uspeh nalazi u kombinaciji malina sa mlečnim proizvodima.


PRVI DAN


Doručak: 1,5 čaša malina i šest kašika nemasnog sira


Užina: Milkšejk sa malinama


Ručak: Pileći file sa jednim paradajzom, dve šolje malina za dezert


Večera: Milkšejk sa malinama


DRUGI DAN


Doručak: 100 g malina


Užina: 150 g malina


Ručak: 150 g bilo koje vrste bele ribe, 100 g povrća po želji


Večera: 200 g malina i 100 g oraha


TREĆI DAN


Doručak: čaša jogurta i 100 g malina


Užina: 200 g malina i nekoliko oraha


Ručak: 150 g govedine, kupus salata i šargarepa


Večera: dve pečene jabuke sa orasima i suvim voćem, šolja malina

Pratite Cafe.ba putem aplikacije za Android, iOS i društvenih mreža Facebook, Twitter i Instagram