Connect with us

Lifestyle

Da li se ipak gube kilogrami preskakanjem obroka?

Published

on

Povremeni post koji podrazumijeva preskakanje obroka postao je popularan način gubitka na težini, piše portal “PopSugar”.

Takav način ishrane treba da pomogne u regulisanju šećera u krvi i povećanju vašeg humanog hormona rasta, koji mogu pomoći da sagorite masnoću i postignete svoje ciljeve.

Ali koji je najbolji način za povremeni post za gubljenje težine?

Postoji nekoliko načina, a najpopularniji je 16:8, tokom kojeg jedete osam časova, a “čistite se” preostalih 16.

Ovo može izgledati jednostavno, ali treba da shvatite koje je vrijeme najbolje za vježbanje, šta vam je dozvoljeno da popijete tokom 16 časova čišćenja i koliko biste zapravo trebali da jedete u roku od osam sati. To je objasnio lični trener Maks Veber.

Na postu na Instagramu koristio je primjer po kom se od 12 popodne do osam uveče smije unositi hrana, a ostalo vrijeme ne.

Prije 12 možete se baviti laganim aktivnostima, ne unositi kalorije, piti mnogo vode i drugih napitaka bez kalorija poput crne kafe. Isto je i poslije osam uveče kad se završi vrijeme tokom kojeg je dozvoljen unos kalorija.

Tokom prozora ishrane, od 12 popodne do osam uveče i dalje bi trebalo da se držite svakodnevne kalorijske mete. Možete da rasporedite obroke kako želite dok se držite dozvoljenih dnevnih kalorija. Maks je predložio da vježbate što je moguće vremenski bliže vašem “prozoru za ishranu (od 12 do 8)”, jer će tako vremenski raspored treninga i kada možete da jedete raditi za vas.

Međutim, on primećuje da povremeni post nije obavezan za gubitak masti. To je samo program koji neki ljudi vole da primjene kako bi regulisali nivo insulina, povećali gubitak težine i stali na putu svojim obrocima.

“Još uvijek treba konzumirati manje kalorija nego što dnevno sagorite da biste izgubili masnoću. IF može to učiniti lakšim, dajte mu šansu i uvjerite se”, navodi trener.

Popularno