Gradski vodičOglasiInformacijeTekstovi  
Marketing    Postavi za početnu    Dodaj u omiljene 
Cafe
Korisnicko ime:
Sifra:
Zapamti me
  Magazin » Lifestyle

Oprez: Dva gazirana pića sedmično mogu izazvati rak

Oprez: Dva gazirana pića sedmično mogu izazvati rak
08.02.2010u 21:09 h
Rak gušterače nije među najčešćim oblicima raka ali spada među najsmrtonosnije. Pijete li redovno gazirana pića, pa makar i samo 2 sedmično, šanse da ga dobijete rastu se za 87 posto.

Dva zaslađena gazirana pića koja popijete u sedam dana mogu povisiti šanse za razvoj raka gušterače za 87%, pokazalo je 14-godišnje istraživanje na više od 60.000 muškaraca i žena iz Singaporea koje su proveli naučnici iz Univerziteta Minnesota.

Naučnici koji su ovo otkrili nisu sasvim sigurni treba li kriviti gazirana pića - ili su ljudi koji ih konzumiraju skloniji nezdravom životnom stilu što ih stavlja u veći rizik za razvoj raka. Ali i neka prijašnja istraživanja su pokazala da gazirana pića potiču rast šećera u krvi što stavlja dodatni stres na gušteraču.

Rak gušterače nije među najčešćim oblicima raka ali jedan je od najsmrtonosnijih. Samo u V. Britaniji od njega umre nešto više od 7.000 osoba, a bio je poguban i za hollywoodsku zvijezdu Patricka Swayzea.

Dr. Mark Pereira, voditelj istraživanja, dodao je da ljudi koji redovno piju gazirana pića obično jedu nezdravije nego drugi. Tokom ispitivanja nije uočena veza između raka i negaziranih voćnih sokova.

Stručnjaci već duže upozoravaju da povećani unos zašećerene hrane povećava nivo šećera u krvi što potiče dodatni rad gušterače. Ovo može stimulisati rast gušterače i dovesti do razvoja raka.
   Podjeli |
Izvor:24 Sata
Pročitano: 219 puta
Pojmovi
Oprez  Dva  gazirana  pica  sedmicno  mogu  izazvati  rak  
 
Masaža senkom
Gladni zovemo Japance i spašavamo Ganića
Intelektualna i kulturna elita protiv Putina
Laž i izdaja
U Vladi RS zabranjeno davati izjave za FTV
Vijesti
Strasti ima i posle šezdesete Strasti ima i posle šezdesete
Na "ludi kamen" u Srbiji svake godine stane više od 1.700 parova star...

Iz muškog ugla: 5 proverenih znakova da ste na korak do udaje Iz muškog ugla: 5 proverenih znakova da ste na korak do udaje
Ako želite da vas vaš momak uskoro zaprosi, ako mislite da ste „pr...

Obratite pažnju: TOP 10 stvari koje su promijenile ženski svijet! Obratite pažnju: TOP 10 stvari koje su promijenile ženski svijet!
Prije više od 100 godina žene su i javno počele da se bore za svoja...

Nacionalna fundacija za spavanje: Afroamerikanci se najviše mole i najviše vode ljubav prije spavanja Nacionalna fundacija za spavanje: Afroamerikanci se najviše mole i najviše vode ljubav prije spavanja
Prema rezultatima iz ovogodišnjeg izvještaja Nacionalne fundacije za...

VIDEO / VIDEO / "Ovo je Balkan": Srbija odabrala predstavnika za Eurosong
I Srbija je dobila svog predstavnika za Eurosong. Mladi pjevač Milan ...

VIDEO: Kako fudbalskom loptom pogoditi otvoreni prozor na automobilu u pokretu! VIDEO: Kako fudbalskom loptom pogoditi otvoreni prozor na automobilu u pokretu!
Svjetski rekorder u tehniciranju i jedan od najnevjerovatnijih žongle...

Bernie Ecclestone: Slavici sam dao milijardu dolara, nadam se da ćemo ponovo biti skupa Bernie Ecclestone: Slavici sam dao milijardu dolara, nadam se da ćemo ponovo biti skupa
"Bivšoj supruzi sam dao milijardu dolara. Ali ne žalim se. Sve će b...

"Ona je ona prava": David Schwimmer namjerava zaprositi djevojku!
David Schwimmer, koji proslavio se ulogom u kultnih "Prijateljima", us...

Forum
Anketa

Putovali ste avionom?







   Pretraga:     
 
Vijesti
Zabava
Servisi
Korisno
Cafe.ba

Created by itMedia © 2010 Cafe.ba All right Reserved