Cafe.ba
Za vaš uređaj je dostupna aplikacija
Instaliraj

Bolje od trbušnjaka: Najlakša vježba koja će u 2 tjedna 'isisati' trbuščić

Lifestyle

0

FOTO: pixabay.com

Ravan i čvrst trbuh sigurno je bila jedna od novogodišnjih želja u 2016. koju su mnogi poželjeli. I zapitali se koliko će samo trbušnjaka morati napraviti da bi to postigli. No mi imamo odličnu vijest jer postizanje najpoželjnijeg trbuha i ne mora biti toliko teško. Pronašli smo najlakšu vježbu koja će za svega 2 tjedna 'isisati' trbuščić


Za ravan trbuh ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj 'omraženih' trbušnjaka. Naime, pronašli smo najlakšu vježbu za postizanje ravnog trbuha, a što je najbolje, fitnes stručnjaci tvrde da i je i učinkovitija od tako teških trbušnjaka. 'Tajna' ove vježbe koja se naziva isisavanje trbuha ne može biti jednostavnije – samo morate pravilno disati.

U ovoj vježbi disanjem aktiviraju se i jačaju najdublji abdominalni mišići tako da jednostavno činite kontrakcije, objašnjava Rich Sturla, osobni trener u britanskom centru za zdrav život Results Health & Performance. 

"Za ravan trbuh ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj 'omraženih' trbušnjaka. Pronašli smo vježbu disanja koja će 'isisati' trbuščić te stabilizirati kralježnicu"

Radite li ovu vježbu pravilno, ojačat ćete cijeli središnji dio tijela te stabilizirati kralježnicu što će ukloniti bol iz donjeg dijela leđa i poboljšati vam držanje. Ovakva tehnika dubokog disanja i 'isisavanja' zraka iz trbuha dio je pilatesa i joge, no možete je raditi odvojeno od tih vrsta tjelovježbi. 

1.    Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima položenima na madracu. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite trbuh toliko jako kao da pupak želite 'prilijepiti' uz kralježnicu. Što više usukate trbuh to će biti jača kontrakcija i učinkovitost ovog pokreta. 

2.    Zadržite uvučeni trbuh 15 sekundi za početak, a kako napredujete produljujte trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući plitke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta. 

3.    Kada ste spremni za težu verziju 'isisavanja' trbuha, radite vježbu klečeći na koljenima i dlanovima, sjedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates. 

4.    Nakon određenog vremena vježbanja trbuh ćete moći držati stisnutim dok sjedite ili stojite tijekom cijeloga dana.
Izvodite li ovu najlakšu vježbu za ravan trbuh redovito, zdravo se hranite te radite i svoj uobičajeni trening, rezultate ćete vidjeti i osjetiti već za 2 tjedna, kaže Sturla.

U videu pogledajte precizno izvođenje ove jednostavne i lagane vježbe za ravan i čvrst trbuh.


Pratite Cafe.ba putem aplikacija za Android i iPhone i društvenih mreža FacebookTwitter.

Komentari

Ostavite komentar

Svako širenje mržnje na portalima zakonski je kažnjivo.
Komentari koji sadrže vrijeđanje, psovke, i vulgarane riječi biće izbrisani.